Welcome!
Irene Adler
s U n f l o w e r
a B u n d a n c e

ღღღ

Latest List
Full List
Fateh p Hanis:
Niat Fateh
Fateh p Hanis:
Kenduri
Fateh p Hanis:
Sebenarnya
Fateh p Hanis:
Ipar
Fateh p Hanis:
Kusut p Letih
Fateh p Hanis:
Kenangan lalu
Fateh p Hanis:
Tangan yg Menenangkan
Fateh p Hanis:
Hujan
Isteri Otaku Bukan Kisah Cinta 4 Bukan Kisah Cinta 3 Bukan Kisah Cinta 2 Dessert from the Train Feb '20: Tentang Haris 2 Feb '20; Tentang Haris 1 Mandora Box 22 Sept; Darling, I Need You 31 30 Oct; 7 Hari Bersamamu

Home | Follow | Reach me


credit
Template by : IKA
Background by : Nana Joe
"Sah!"



Asyila dan Ariff duduk bersama di birai katil. Mata Ariff tak lepas daripada merenung wajah pujaan hati yang telahpun sah menjadi isterinya. Asyila menggetap bibir. Semena, bahu Ariff dipukulnya berkali-kali.

"Sampai hati kau buat aku macam ni..! Sampai hati!!" Marahnya membuatkan Ariff terpinga-pinga.
Ariff mencengkam tangan Asyila untuk menghentikan pukulannya.
"Apa yang aku buat?"

"Sampai hati kau!" Air mata mula membasahi pipinya. "Kau biar aku tertunggu-tunggu sampai bertahun-tahun! Kau tak jawab pun confession aku, kau biar aku tertanya sendiri sampai hati aku dah tak sanggup nak fikir samada kita ni berjodoh ke tak.. Sampai hati kau seksa hati aku macam ni..!" Asyila teresak.

Ariff menarik tubuh isterinya ke dalam pelukan.
"Well, now aku dah ada kat sini kan? And aku dah tunaikan impian kau kan?"

Asyila menolak tubuh Ariff. "Blah la!" Mukanya memerah.
Ariff senyum sahaja.

"Eila.. Im here for you now. Im sorry for the past but for the future I promise you my heart, okay?" Pujuk Ariff sambil memberi pelukan sisi.

Asyila menjeling wajah Ariff.

"No! I dont want your heart." Tegasnya. "I want your commitment and understanding. Give your heart to Allah, and Allah will give you more than the world. Insyaallah."

Ariff terdiam kelu.

"And I'll give you loyalty and all I can offer for our relationship."

Ariff hanya mampu membalas dengan senyuman.
"Okey, insyaallah."

//aku berangan benda ni malam tadi.  *blushes* //and yes, benda pertama aku akan buat ialah pukul si dia sepuas hati sebab buat aku tunggu lama.

Labels:


Copyright of Irene Adler No Plagiarisme Please
Next
Previous